SPOOKNACHT - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu SPOOKNACHT - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu

SPOOKNACHT

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg MarieK

27 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mense..

We gingen gisteren maar op tijd naar bed omdat we om 9:00 een kennismaking hadden op onze stage. Om ongeveer 3:00 werd ik wakker van een hevige wind en onweer. Laura was lichtelijk (zeg maar zwaar) in paniek. Het ging echt hard alles waaide in het rond. We zijn toen maar beneden gaan zitten en gewacht tot het over was. We liepen naar buiten om te kijken naar het noodweer. Maar we werden weer na binnen gestuurd door onze huisbaas. Vanwege veiligeheid moesten we binnen blijven. Marieke's rol als angsthaas bleef vrij rustig, maar toch geschrokken. We kunnen aankomende week nog meer van deze stormen verwachten.

Op onze stage hoorden we vandaag dat we in een periode zitten van de orkanen. Ik dacht "ehm okeey". Maar het lijkt mee te vallen, ze komen recht op ons eiland af en op de een of andere manier draaien ze net voor het eiland weer de andere kant op. GELUKKIG. Kep nl een beetje hekel aan onweer wind en storm (of niet mams)!

We hebben vandaag ook een bezoek gebracht aan onze stageplek. Daar ligt een grote uitdaging voor ons. We mogen een methodiek kiezen, ontwikkelen en uitvoeren samen met de intern begeleiders, om te testen hoe hoog de kinderen scoren op sociaal-emotioneel gebied. Best ingewikkeld maar dit is onze opdracht waar we in onze eigen tijd aan mogen werken. Dus vet relaxt! We hebben een ruimte gekregen om te werken, met airco! En we kunnen daar ook op internet. Mooi dus! Volgende week dinsdag worden we verwacht.

Ohja en dan heb ik nog mijn nummer waarop jullie mij kunnen sms!!
0059995164356

Spreek jullie weer kus MarieK

  • 27 Augustus 2008 - 07:06

    Bianca Leneman :

    Hallo Marieke,

    Dat gaat geweldig met die orkanen! Misschien kom je zo nog van je angst af!
    De opdracht lijkt me wel leuk om te doen. Maar wat ga je naast deze opdracht nog doen? Kinderen verder nog begeleiden?

    Gr. Bianca

  • 27 Augustus 2008 - 07:15

    Tess:

    Waar is tante marieke nou? (we zijn samen de foto's aan het bekijken van jou) Nog meer marieke kijken. (dus je moet even wat meer foto's plaatsen volgens tess) Wat doet tante marieke daar? (werken).

  • 27 Augustus 2008 - 12:22

    Gerry [mams]:

    nou dat is echt iets voor jou die stormen en heb je ook al een auto gehuurt .het is wel erg stil in huis onze orkaan is naar curacao verhuisd .was het een leuke school? tot horens mams

  • 27 Augustus 2008 - 12:34

    Fleur:

    Hey meissie!!!

    Ik heb me altijd laten vertellen dat de antillen de enige plek in het caribisch gebied is dat geen orkanen krijgt in dit seizoen!!! Hihi, foutje
    -:(....

    Dikke KuSS
    Fleur

  • 27 Augustus 2008 - 15:16

    Tamara:

    Haha, nou dat kan dan nog leuk worden!! Maar zo kom je idd miss over je angst heen. Succes ermee!!
    Kus tam

  • 27 Augustus 2008 - 15:18

    Marleen:

    Nou jullie hebben wel een lekkere binnenkomer zeg pfff...ik d8 altijd dat daar geen orkanen konden komen...heel veel plezier!!

    groetjes aan de meiden die mij nog kennen en aan joop en patrick ;) en een kus voor doortje en thomas, de katten van voor haha en natuurlijk ook groetjes aan laura

    xxx marleen

  • 27 Augustus 2008 - 15:21

    Marleen:

    ik zie net dat dat heel veel plezier wel raar staat zo haha....maar ik bedoel natuurlijk heel veel plezier en succes verder met alles en hopen dat de storm snel zakt...xxx

  • 27 Augustus 2008 - 18:59

    Jolien (studiemoat):

    He lieve Mariek!!

    Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Ben net terug van vakantie namelijk en was heel benieuwd of jullie goed waren aangekomen. En dat zijn jullie gelukkig. HEb even heel snel je verhaaltjes doorgelezen. En allereerst super gefeliciteerd met je Rijbewijs. Wat onwijs fijn. Eindelijk van die stomme lesjes af!!
    Ben trots op je.
    En dan nu het avontuur Curacao jeetje mina je bent er net en je maakt er al een boel mee (stomme orkanen, gekke rijstijlen, veel stof).
    Maar ik geloof dat dit alles gaat wennen en jij daar een super tijd gaat hebben.
    Ik geloof in je!!! En met mij nog een heleboel andere mensen denk ik.

    Ik ga nu snel je fototjes kijken en hoop snel weer wat van je te lezen.
    geniet, leer, ontdek en super veel gezelligheid gewenst. En Mariek ik vind dat je snel moet gaat stappen haha..
    Net als Nicole en Juud ga ik ook jou missen elke maandag wanneer wij op school zijn, maar zal vast nog wel een vaker aan je denken :)
    Liefs Jol

  • 28 Augustus 2008 - 07:40

    Aafke:

    Oh my god, Mariek hou nú op met die enge verhalen, dalijk durf ik niet meer te komen! ha ha. Nee hoor, grapje want ik lees net dat ik nog een heel verdrietige zonnebril jouw kant op moet brengen. Ik ga je nu ff smsen, ben heel benieuwd of ie snel aankomt. Liefs Aaf

  • 31 Augustus 2008 - 21:21

    USA Lotte:

    Heeeujjj Freek! Hoest nou? Hebben jij & Laura het een beetje naar 't zin?! Ben momenteel in Las Vegas, maar vertrek vanavond naar Grand Canyon. Ben een beetje brak want we zijn uitgeweest tot 6.30u vanmorgen... Ik heb je een kaartje gestuurd vanuit Canada, ben benieuwd of ie aankomt! Heb je mijn smsje ontvangen (ben benieuwd of het werkt met mijn USA nr.). Leuk joh die foto's, heel herkenbaar en mooi is het daar he (afgezien van de pruttel langs de wegen). Ben benieuwd hoe je school is! Hoe bedoel je dat je die opdr. in je eigen tijd moet doen? Want zijn je andere taken dan? Sorry voor al die vragen, maar ben nieuwsgierig!
    Doe Laura de groetjes en als ik thuis ben zullen we dan een skypen? Het is nu een beetje lastig denk ik, want moet betalen voor het internet en ik weet ook niet hoeveel tijdsverschil er is tussen ons nu.
    Ben in ieder geval in gedachten bij je (ook al heb ik niet altijd tijd om wat te laten horen)!!
    Dag meis, have fun!!
    Dikke kussss LoT

  • 01 September 2008 - 18:44

    Zotte:

    He Deerntje,

    alderbastend, dan knup ow moar goed vast an ow bedjen! Dan kuj ook nie weg waaien!Nee, ff alle gekheid op een stukske...gaat helemaal goedkomen!! niet teveel aan die storm denken..

    Hoe is het verder daar?
    vermaken jullie je prima? maar wel gezellig zo met z'n tweeen op een kamer?

    Ons huis is nu eindelijk helemaal gestuukt dus kunnen we eindelijk beginnen met schuren en schilderen en behangen moet nog ff wachten want dat wat gestuukt is moet nog ff drogen..das wel weer jammer want dat kan best lang duren!

    nou..ik hou je op de hoogte en tot snel maar weer..

    dikke kus zotte en ook de groetjes van roberto

  • 01 September 2008 - 19:37

    Tante Ria:

    hallo Marieke,

    Jij maakt daar wel vanalles mee zeg!
    we vinden het allemaal
    wel erg leuk wat je
    daar doet hoor
    we lezen je verhalen
    allemaal
    zo blyven we ook een
    beetje op de hoogte
    van wat ons kleine
    nichtje doet groetjes

  • 02 September 2008 - 12:02

    Lieke Ebbers:

    Hoi Marieke!

    Leuk om je site te lezen! Jij gaat het daar vast heel erg leuk hebben! Geniet ervan! Ennuh, die stormen waaien vast de andere kant wel weer op ;)

    Groetjes, Lieke!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2009

Aftellen is begonnen...

09 Januari 2009

De feestmaand zit erop!

23 December 2008

In Papiamento: Bon Pasco y un Feliz Aña Nobo!

08 December 2008

Decembermaand

04 November 2008

wist je dat.....
MarieK

Actief sinds 06 Aug. 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 16435

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 12 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: