Bijna zover.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu Bijna zover.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu

Bijna zover..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg MarieK

18 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve mensen,

Nou het is al bijna zover. Ik heb een leuk afscheidsfeestje gevierd afgelopen week op de kermis!!

Aankomende donderdagnacht vertrek ik naar Curacao samen met Laura mijn vader, moeder, broer en zus brengen mij weg. Dus maak je geen zorgen ze zetten me goed op het vliegtuig! Ik ben nu nog even bezig met de laatste voorbereidingen maar eigenlijk moet ik stoppen want ik zit allang aan de 25 kilo inhoud!! haha..

Wat ga ik eigenlijk doen op Curacao?? Laura en ik gaan stage lopen op een particuliere basisschool. Het is een school met heel veel klassen. In deze klassen verblijven een aantal kinderen die achter zijn in hun sociaal emotionele ontwikkeling. Deze kinderen gaan we begeleiden. Daarnaast lopen we mee met de Intern begeleiders. Ik ben benieuwd wat de taken zijn want werken binnen een school is voor mij ook helemaal nieuw. Ik hoop dat we een leuke tijd wordt en dat ik iets meer succes heb als op mijn vorige stage!

De volgende keer als ik mail zal ik op Curacao zijn! Leuk! Maar eerst hier nog ff op voor een rijbewijs (ja wie verzint het).. Maar dan kunnen we genieten!! haha.. Gezellig dat julie mijn verhalen gaan lezen!

Groetjes Marieke!!

  • 18 Augustus 2008 - 19:19

    Aafke:

    Heej!
    Het is inderdaad al bijna zover! Spanuuunnnddd!!!!
    We gaan nog ff goed afscheid nemen en dan kan jouw avontuur beginnen! Liefs

  • 18 Augustus 2008 - 20:04

    Lotte W.:

    He Meis! Heb net vanochtend een kaart voor je op de bus gedaan... waarschijnlijk lees je die niet meer voordat je gaat... Heb je vrij deze week voor de laatste voorbereidingen? In ieder geval heel veel succes en plezier met alles!!! Denk aan je!!
    Dikke kusssssss LoT

  • 18 Augustus 2008 - 20:57

    B@ssie:

    Ohw Marieke SPANNEND...

  • 18 Augustus 2008 - 21:04

    Nicole (klasgenoot):

    Eey alderbastendse zoepmoatie,

    Nu gaat het avontuur dan echt beginnen! Na al die voorbereidingen staat jekoffer echt in de hoek van je kamer. Echt ontzettend spannend!Ik hoop dat je een hele leuke, leerzame tijd tegemoet gaan! Ik zal elke maandag als wij op school zitten aan je denken! Heel veel succes, en meis je kunt het! Heeel veel plezier! En ik ga je volgen! Geniet ze!
    Liefs Nicole

  • 19 Augustus 2008 - 13:00

    Tammie:

    Hey Mariek,
    het is nou idd bijna zover en dan ga je ons echt verlaten voor een half jaar!! Ik zie je nog wel voor je weg gaat, want we moeten natuurlijk nog wel afscheid nemen...maar ik wens je bij deze alvast een hele goede reis en heel veel plezier!! Zal aan je denken!! Kus tam

  • 20 Augustus 2008 - 07:43

    Wilma En Ruud:

    Hoi Marieke

    Allereerst succes met het behalen van je rijbewijs,mochten wij jou niet meer zien een goeie reis en tot mail ze we zullen je volgen in Curacao.Groeeeetjes

  • 21 Augustus 2008 - 10:08

    Marleen:

    Ooooh Marieke ik ben zooo jaloers...zou zo meegaan ;), maar je gaat zeker weten een toptijd tegemoet...ga er echt onwijs van genieten, want de tijd gaat veel te snel voorbij

    hele goeie reis en ik kijk uit naar je (herkenbare ;)) verhalen

    wil je de groetjes doen aan joop :P??

    goeie reis!!

    xxx marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2009

Aftellen is begonnen...

09 Januari 2009

De feestmaand zit erop!

23 December 2008

In Papiamento: Bon Pasco y un Feliz Aña Nobo!

08 December 2008

Decembermaand

04 November 2008

wist je dat.....
MarieK

Actief sinds 06 Aug. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 16434

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 12 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: