Curacao.. - Reisverslag uit Varsseveld, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu Curacao.. - Reisverslag uit Varsseveld, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu

Curacao..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg MarieK

11 Augustus 2008 | Nederland, Varsseveld


Het is bijna zover.. over een kleine twee weekjes vliegen wij af naar het zonnige Curacao om het laatste half jaar van de opleiding HBO Pedagogiek af te maken..

We gaan er iets leuks van maken, we houden je op de hoogte!!

Kus MarieK

  • 11 Augustus 2008 - 14:21

    Annemarie:

    Ga je heel goed volgen:)!!
    Maar eerst een paar dagen lekker feestvieren!!

    xx Annemarie

  • 11 Augustus 2008 - 14:57

    Aafke:

    Heej!
    Ik ga je ook heel goed volgen en over een paar weekjes meer kom ik naar je toe!!!!
    Ik moet ff uitzoeken hoe je ook alweer zo'n site in elkaar flanst, ha ha.
    Leuke foto trouwens!
    En zoals bachie zaterdag wel 100x zei, donderdag kermis!!!!!!!!
    Liefs je buuv

  • 11 Augustus 2008 - 15:10

    Anouk:

    Hey Meis,
    Leuk zo'n site. Kunnen we je verhalen goed volgen. Ook ik ga dat zeker doen. Fijn dat jij nog lekker naar een warm land gaat. Ik ben net terug uit France. Super gehad. Elke dag 35 graden en heel veel leuke dingen gedaan.
    Nu kijken we nog uit naar de KERMIS!!!!!
    Dan drinken we er even een paar, of meer.
    Liefs Anouk

  • 11 Augustus 2008 - 20:12

    Juud:

    Hej studiemoat!
    Wat gaaf dat je een site in elkaar hebt geflanst....dan kan ik je/jullie mooi volgen wat jullie daar allemaal mee maken :D! Ben heel erg benieuwd!! Zal je gezelligheid wel missen hoor in de klas! HELE DAGEN LANG....IK DOE NIET ANDERS haha hou dat vol....ook in Curcacao ;)!
    Spreek je vast nog wel voor de tijd!
    Meis doe het rustig aan!
    Dikke x Juud

  • 12 Augustus 2008 - 01:58

    USA Lotte:

    Heee Freek!!! Hier een berichie uit Amerika! Had je een paar x gesmst, maar weet niet of je dat ontvangen hebt (het gaat soms mis). Moet je nog (veel) dingen regelen voor je vertrek? Zo jammer dat ik je niet meer zie... Plaats zo snel mogelijk het adres op de site zodat je post kunt ontvangen, is erg leuk!!
    Heel veel plezier op de kermis, geniet ervan en drink er 1 op/voor mij!!!
    Dikke kusss LoT

  • 14 Augustus 2008 - 09:09

    Tamara In De Sahara:

    Hey mariek,

    leuk dat je een site hebt. Kunnen we alles volgen wat je daar uit spookt!! Hihi... en tja, ook ik ga dat zeker doen!! Komt nu wel dichtbij hoor dat je weg gaat, kun je een half jaar geen toninootjes bij ons drinken!! Moeten we je glas maar in de kast laten staan!!

    Maar van het weekend eerst nog kermis!! Heb er zin in!! Zie je vanaaf!

    Kus Tam

  • 15 Augustus 2008 - 17:49

    Renate Zonder Kate(r:

    Nog maar een weekje en dan is het al zover!!
    Spannend!!! Ik zie je zo in de tent. Gaan we een kater drinken! hihi

  • 21 Augustus 2008 - 20:14

    Linda:

    He Marieke,

    Ik wil je vanuit Dinxperlo even heel veel succes en plezier wensen in het heerlijke Curacao. Ik ga je site in de gaten houden van de belevingen daar.

    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Varsseveld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2009

Aftellen is begonnen...

09 Januari 2009

De feestmaand zit erop!

23 December 2008

In Papiamento: Bon Pasco y un Feliz Aña Nobo!

08 December 2008

Decembermaand

04 November 2008

wist je dat.....
MarieK

Actief sinds 06 Aug. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 16433

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 12 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: