Verhuisberichtje van Mariek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu Verhuisberichtje van Mariek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MarieK Leneman - WaarBenJij.nu

Verhuisberichtje van Mariek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg MarieK

03 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Ja je leest het goed, ik woon niet meer in het studentenhuis Casa Makamba. Ik merkte dat ik toch iets meer behoefte had aan wat vrijheid en mijn eigen dingetjes. Ik kon mijn spullen nergens meer terug vinden, stootte de helft van de tijd mijn hoofd. Mijn dak was lek en met z’n zessen in 1 huis was best druk! Wel gezellig want ga de jongens in huis echt wel missen maar ik wou niet aan de gang blijven met eitjes bakken voor ze in de hoop dat ze misschien langzamerhand wat meer gingen opruimen in huis.!

Onze huisbaas vond het jammer dat we weggingen maar kon ons inderdaad niet tegenhouden. We wonen nu in Otrobanda in een opgeknapt appartement. In het appartement zijn 5 ruime slaapkamers. We zijn met twee andere meisjes weggegaan uit ons oude studentenhuis en zij wonen dus nu bij ons in! Lekker gezellig dus.. Half november komt er nog een jongen bij ons wonen. Aan de buurt moest ik wel even wennen. Het is een typisch Antilliaanse buurt, dus veel mensen op straat en vooral kleine straatjes. Een echt mooi ghetto buurtje! We groeten iedereen en de sociale controle is groot.

Nou ik hoop dat we hier de laatste maandjes kunnen doorbrengen in het appartement en nog een gezellige tijd hebben hier!! Al verwacht ik van wel.. Ik ben zelf al helemaal blij met mijn nieuwe kamertje! Ik zal even wat foto’s op de site zetten voor jullie!

Ik heb nog geen brievenbus gezien maar het zal best goedkomen!! :)

Voor fotootjes kijk op www.mariekincuracao.mijnalbums.nu

Binnenkort meer nieuws!!!!

Groetjes Mariek

  • 04 November 2008 - 10:29

    Renate:

    He Marieke,

    Dat klinkt goed!! Ik heb je vorige week nog wel een kaartje gestuurd dus ik hoop dat je oud huisgenootjes nog zo lief zijn om deze aan jou te geven. Je nieuwe huisje ziet er erg mooi uit. Heb je inmidderls het reffort al ontdekt waar ik heb stage gelopen?
    Geniet van t mooie weer. Hier is t koud, koud en nog eens koud. brr..
    veel liefs Renate

  • 04 November 2008 - 15:33

    Tamara:

    Hey Mariek,

    leuk weer wat van je te horen!! Jullie ziet er van buiten erg leuk uit!! Kan nog niet op de andere site komen dus kan de foto's nog niet bekijken helaas. Maar dat gaat vast goed komen met jullie daar de laatste maandjes! Hoe is het verder?? Hoe gaat het met jullie opdracht op stage?

    Kus Tamara

  • 05 November 2008 - 17:50

    Ina Bogerd:

    Hey Marieke, hoe is t daar. Zo te zien heb je t aardig naar je zin he.
    Ook al een rijbewijs, super joh.Ik had al heel lang niet meer gekeken en nu dacht ik op eens weer eens aan je. Leuke foto´s en je bent ook lekker bruin he. Hoe lang blijf je nog???
    Veel plezier nog. Groetjes Ina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2009

Aftellen is begonnen...

09 Januari 2009

De feestmaand zit erop!

23 December 2008

In Papiamento: Bon Pasco y un Feliz Aña Nobo!

08 December 2008

Decembermaand

04 November 2008

wist je dat.....
MarieK

Actief sinds 06 Aug. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 16431

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2008 - 12 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: